Välkommen till Cocktailpartyt

31 mars 2011

,

Damn You Weather

Vad hände med det fina vädret?


Jag vet att det är så galet svenskt att göra, men nu måste jag bara göra det. Det här inlägget handlar om vädret. Om vädret inte intresserar dig skall jag inte hålla det emot dig och det är O K att sluta läsa nu.
And I never, never, Ever do a thing about the weather For the weather never Ever does a thing for me! - Alice in Wonderland

Men jag måste bara få utlopp för min besvikelse! Idag snöade det. Jag hade trenchcoat och ett litet paraply. JAG trodde att det skulle regna, på sin höjd. I alla fall klarna upp lite senare. I alla fall inte blåsa så mycket. I alla fall få en skymt av solen.

Jag är besviken på våren, en dag var den här, marken började bli bar och så vips, borta igen. Jag älskar årstider (så inte kom och säg att jag borde på i syden), men konstant vinter är ju inte direkt varierade årstider!

I morgon skall det bli sex grader och delvis molnigt, det skall inte ens blåsa så mycket. Jag vet inte helt om jag tror på det. Skeptisk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen

Arkiv