Välkommen till Cocktailpartyt

20 februari 2011

, ,

Personalize


Jag är ett stort fan av anteckningsböcker. Hemma hos mig ligger det anteckningsböcker precis över allt. På soffkanten, matbordet, bokhyllan, i garderoben, på vinden, i handväskan, dataväskan och på skrivbordet.

När jag ser en anteckningsbok jag gillar så måste jag bara ha den. Det är som ett beroende. Jag har särskilda anteckningsböcker för dikter, drömmar, recept, idéer, böcker, skolan, skisser, listor, hälsa, dagbok...
Jag har en bok för allt helt enkelt.

Oftast köper jag en anteckningsbok som är färdigdesignad men så fick jag fem blanka skissböcker av Honovi (det är sambon) och då var jag tvungen att dekorera den själv.

Om du är student är det egentligen ett ganska bra ekonomiskt tips. Det finns många billiga anteckningsböcker som har en genomskinlig platssida som förstasidan och sen någon ful bild. Ryck bort bilden och dekorera nästa sida själv istället. Personligt och snyggt!

1 kommentar:

  1. Skönt att någon annan än jag är besatt av anteckningsböcker!

    Svar: Veronica Maggio är fin :)

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen