Välkommen till Cocktailpartyt

06 september 2011

,

Torso

Idag har jag varit på Torso och handlat, det är en konstnärsbutik som ligger precis bredvid det nya skolbygget. Dessutom har dom studentrabatt vilket passar mig alldeles utmärkt. Om inte det vore nog så hade de även "skolstarts-rea" på flera produkter så jag kom väldigt billigt undan.
Den här superfina papperspåsen la dom penslarna jag köpte i.
Jag fick direkt mersmak för att komma tillbaka. Personalen var supertrevlig och hjälpsam, dessutom så fick jag en "skulderväska" i tyg istället för en påse när du handlade vilket var toppen då jag redan hade datorväskan och handväskan att släpa på.
Jag köpte bland annat den här skissboken och genomskinliga hörn, är det någon som kan gissa vad jag skall göra?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen

Arkiv