Välkommen till Cocktailpartyt

09 september 2011

Portfolio - Help!

Nu har jag köpt mig en till .se-sida, inte för att jag skall byta blogg men jag vill ha en egen sida där jag kan börja bygga en portfolio med texter, målningar, illustrationer, artiklar, foton och skolprojekt. Den sidan kommer först och främst att vara till för framtida arbetsgivare och den kommer inte att uppdateras så ofta.

Grejen är att jag aldrig har byggt en portfolio innan, jag är ju fortfarande student, så jag skulle behöva lite hjälp. Jag önskar mig först och främst tips på webadresser till andras (eller din) portfolio för att se hur den är uppbyggd och få inspiration till mig egen design.

Om någon har tips på vad man skall tänka på eller liknande så är det bara att dela med sig av sin kunskap.

1 kommentar:

  1. En egen domän är ett jättebra köp tycker jag! =) Hoppas du lyckas bygga om en portfolio som du blir nöjd med! <3

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen

Arkiv