Välkommen till Cocktailpartyt

05 oktober 2013

,

Ny design och gammal skåpmat

Visst är det skönt med förändring ibland? Har försökt förnya min blogg ett tag nu men jag har liksom inte riktigt lyckats. Gjorde ju en ny header ett tag tillbaka men den fick bara bloggen att kännas mer omodern. 
Den gamla templaten passade bra när jag upprättade den här bloggen, det var en uppgradering då. Innan hade jag en blogg på blogg.se. Så nu har jag letat upp screen-shots på "min bloggdesign genom tiderna" till så långt tillbaka som jag har.
(Så pratar vi lite om den nya designen i nästa inlägg istället)

4 oktober 2013
Igår var den sista dagen bloggen såg ut ungefär så som den har gjort i 2 1/2 år. Hade egna tecknade ikoner för Bloglovin och Pinterest och gul som färgkomponent. 
19 februari 2011
I början av 2011 var denna bloggen sprillans ny. Hade Down The rabbit Hole istället för samma som domänen. Hade inte börjat med Pinterest än. Hade inte gjort några egna ikoner än. Ram runt bilderna.

11 september 2010
Jag har precis börjat på Westerdals och kände att min blogg inte var så väldigt fin. Gjorde den vit, med grå text och en pusslig header. Tyckte att det var rätt snyggt. Så såg den ut fram tills jag gick över ifrån blogg.se till blogspot. 

21 April 2010
Nästan ett år senare. Headern får en text och bloggen en ny färgpalett. Vet inte om jag tycker att det här var någon större förbättring. 

28 April 2009
Detta är första ändringen jag gjorde på min första blogg någonsin. (Den första var bara ett förval dem hade på blogg.se) Jag hade tagit ett foto på Karl Johan som jag valde som header och min färgpalett kom ifrån något som såg ut som farmors tapet. Så kan det gå.
Nu var nostalgitrippen slut. Kul att se hur mycket som har förändrats genom åren. Tycker nog jag har fått ett bättre öga för design också. =)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen