Välkommen till Cocktailpartyt

03 oktober 2013

,

Chipotle's Scarecrow Ad

Så den här videon/reklamen har varit ute i tre veckor redan, men jag såg den först igår. Den är fin och välgjord, jag tycker verkligen det. MEN. Ja, men. Den är inte gjord av någon välgörenhetsorganisation som jobbar för djurens rätt, den är gjord av Chipotle en kedja som säljer "Gourmet Tacos och Burritos", alltså snabbmat.

Men okej, deras slogan är "food with integrity" och det kan gott hända att dem är världens mest omtänksamma snabbmatskedja, men så kommer man till slutet av videon och så kränger dem en app (vilken jag inte kunde låta bli att ladda ner så jag är ju uppenbarligen köpt). Jag vet inte helt. Några som inte känner sig väldigt osäkra på vad dem tycker är folken på Funny or Die, här är deras version:


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen