Välkommen till Cocktailpartyt

14 juni 2011

Sometimes...


Jag kan ju vara den mest hopplösa människan på jorden. Du förstår att igår kväll så inbillade jag mig själv att jag hade skrivit 365-inlägget på morgonen och skrev därför inget på kvällen. Stort Fail! Men låt oss glömma det och säga "en gång är ingen gång" och ge mig en ny chans, snälla. 

Här hoppas jag att du sa "javisst, en gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket så kom igen nu". Jag bockar och tackar för pep-talken och sätter mig vid tangenterna och smattrar iväg.

Idag skall jag till skolan och börja förbereda "Utbrudd", elevernas utställning rätt innan avslutningen. Jag och två tjejer till har ansvar för att allt ska bli rätt och riktigt. Jag tar en massa bilder så du kan se hur fint (tror jag) det blev. I morgon blir det också foton på de andra 5 linjernas utställning ifrån Westerdals. Spännande va?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen