Välkommen till Cocktailpartyt

25 maj 2011

Twitter Button/Badge

Klicka på bilden för större version och kopiera om du vill använda den som  ikon på din blogg,
glöm inte att länka tillbaka till mig. 
Idag har jag gjort en Twitter-ikon. Det är kul att ha en egen ikon som man kan använda till sin blogg eller hemsida. Jag tycker att den blev rätt söt. 

Om du hellre vill ha en textlös fågel som jag (se kolumnen till höger) så kan du använda den här.

För att använda den som blogger/blogspot-ikon väljer du att göra en gadget i "Design". Välj en rubrik tex. Twitter (eller inget alls). Ladda upp bilden och välj "krymp så att den passar". Länka din Twitter-profil/url till bilden och spara. 

För att följa mig på Twitter kan du klicka på ikonen under.

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack för ditt svar Bianca! :) Jag behåller nog min svarta design ett tag och ser hur jag trivs med den. Denna är hittills den som känns bäst för mig :)

    SvaraRadera
  2. Schysst twitter-fågel! Det jag ritar på digitalt är inte en ritplatta, utan en laptop-dator med touchscreen. :D Den är också kopplad till en extern dataskärm för att få bättre överblick på det jag ritar. Tack för kommentaren :)

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen