Välkommen till Cocktailpartyt

31 maj 2011

Examen



I morgon är det en stor dag, då är skolåret inofficiellt över. För då skall examen in och efter det så skall vi "bara" planera en fest, vilket knappt kan räknas som skola enligt mig. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta.

Jag känner en sorts sorg för att första året är slut och att jag aldrig kommer att få det tillbaka. För att gå på Westerdals är helt enkelt jävligt roligt.
Jag tror inte att det bara är jag som känner mig sjukt priviligerad som har möjlighet att gå på en kreativ skola där du alltid ser fram emot nästa skoldag.

Som tur var så är inte allt helt slut för det här året. Jag skall nämligen vara fadder nästa år, så det blir kanske lite planering och roligt under sommaren också!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen