Välkommen till Cocktailpartyt

26 september 2012

, ,

Secret Book

Jag älskar hemliga gångar, rum och lönnfack. Så jag bestämde mig för att göra något som pappa visade mig hur man gjorde när jag var liten, ett hemligt gömställe i en bok. 
Allt du behöver är en bok som du inte har problem med att förstöra, en penna, linjal och en tapetkniv. Jag använde också lim, den sorten som inte bubblar papper (viktigt).

I boken kan du gömma smycken, pengar, nycklar, minnen, små skatter, foton osv. Saker som du vill skall hållas privat... och gömt!

Markera ut fyrkanten med penna och linjal, jag tycker det blir snyggast om man skär bort all text.
Det var 7 sidor, bara 133 till så är det färdigt.
Nu var det färdigt och någonstans i bokhyllan står boken med lönnfacket och gömmer sig, men jag tänker inte berätta vilken det är för någon!

1 kommentar:

  1. det där gjorde jag också när jag var liten. hade massa små prylar och hemliga lappar i mitt hemliga gömställe. :)

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen