Välkommen till Cocktailpartyt

04 oktober 2011

Big Ideas

Det bästa med anteckningsblock är att dina idéer aldrig försvinner. Dom finns alltid kvar i den där vackra, slitna, blommiga, randiga, svarta, dyra, billiga anteckningsboken. 

Jag har kommit fram till att jag föredrar anteckningsböcker med olinjerade sidor eller "blanka ark". Då kan du både skriva, teckna, doodla, göra storyboards och mindmaps, det känns helt enkelt mer kreativt.

Jag har slut på anteckningsböcker (just nu använder jag en gammalt spiralblock som inte ens är mitt). Längtar till mitt studiestöd kommer in, då skall jag gå ner på stan och köpa anteckningsböcker för alla slantarna! 

1 kommentar:

  1. Åh anteckningsblock kan man aldrig få nog av. Håller med om att blanka sidor är mkt roligare, för då kan man verkligen vara mer kreativ som du säger!

    Det lustiga med mig dock är att jag aldrig lyckas göra slut på en bok, utan köper hela tiden på mig nya böcker så fort jag hittar en som jag tycker ser fin och mysig ut haha! Kan aldrig få nog av skiss- och anteckningsböcker.

    Hoppas du hittade ett gäng fina att kluddra i!

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen