Välkommen till Cocktailpartyt

02 augusti 2011

Bryssel

Jag och sambon bestämde oss i Lördags för att åka till Bryssel. På söndagen satt vi i ett Ryan air flyg och irriterade oss över den minimala benplatsen. Men det gjorde ärligt talat inte så mycket för flighten tog under två timmar och vips så var vi där.
På internet hade jag läst att hotellet skulle ha wifi men när vi kom hit så visade det sig att man var tvungen att betala för det. Vi tänkte att man behöver ju inte internet och jag höll ut, i en dag ungefär. Så nu är jag tillbaka på nätet igen.

De flesta tänker bara på Bryssel som Eu:s huvudstad, men här finns det massor att göra också för den minst politiskt intresserade person. På Visit Brussel kan man få en bra översikt över vad som finns att göra i Bryssel och väl här så köpte jag deras karta och pocket-guide. Jag gillar att planera in vissa saker under semestern, så att man hinner med det man vill och resten av tiden kan man vara spontan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen