Välkommen till Cocktailpartyt

15 april 2011

,

12 000 Words



Det bästa med att vara tillbaka i skolan är alla lov. Det känns helt overkligt att vara ledig i 12 dagar. På måndag åker jag och min kära till Köpenhamn och påskhelgen spenderar vi med hans familj i ett sommarhus i Sverige.

Ett av mina sidoprojekt bredvid skolan är mitt bok-projekt. Jag har redigerat de första kapitlen och nu är det dags att gå in i skriv-fasen igen och komma med mer råmaterial.

Min målsättning är att skriva 1000 ord varje dag. Skriver jag mer är det toppen men det är antagligen inte så realistiskt.
Om jag sköter mig kommer jag ha 12 000 nya ord att redigera efter påsken vilket hade passat mig alldeles utmärkt för snart börjar examen och då kommer jag inte ha samma tid att skriva.

Önska mig lycka till.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen