Välkommen till Cocktailpartyt

25 juni 2012

, ,

SML Projects

För två veckor sedan så fick jag äntligen tummen ur och började bygga på min digitala portfolio. Det är inte helt lätt att veta vilken information som skall stå och vilka projekt som man skall ta med. Just nu har jag börjat att lägga upp några för att se hur sidan blir, men inga projekt är färdigt inlagda än.

Sidan har jag döpt till SML Projects, vilket skrivs ut: Small Medium & Large Projects. Och inne i portfolion så kan man sortera det jag har gjort efter små, mellan och stora projekt.

Sidan är inte öppen för läsare då den inte är färdig, men så fort den är färdig så kommer jag att publicera adress här på bloggen så du kan ta en titt! (Sen skall det ju sägas att en portfolio aldrig blir riktigt färdig då den alltid uppdateras då man gör nya saker).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen