Välkommen till Cocktailpartyt

31 juli 2013

, , ,

Sneak a Peak

Klicka på bilden för att se mer av detaljerna

Jag gör hela tiden små förändringar på bloggen. Sist så tog jag bort ramarna runt alla bilder i inläggen. Jag har haft bloggen i över två år och jag känner att det är dags för en större förändring, så därför skall jag byta header, från bara text till en stor tecknad bild.

Skall lägga upp den senare i form av skissen för att se hur det blir när den är på plats bara.

Jag har fortfarande en hel del jobb kvar i form av färgläggning, scanning, rensa upp i bilden osv. Men jag tycker att jag har kommit rätt långt och jag kan knappt vänta tills den pryder toppen av The Rabbit Hole =) Vad tycks?

2 kommentarer:

  1. den var jättefin!!
    den blev väldigt bra som header :D

    SvaraRadera
  2. Tack. Längtar till att se det färdiga resultatet bara. Tar lite tid. =)

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen