Välkommen till Cocktailpartyt

30 juli 2013

, , ,

Inside Those Notebooks

Har startat en ny board på Pinterest som jag har döpt till Inside those notebooks. Där samlar jag på inspiration och bilder av kreativa och spännande anteckningsböcker och journaler.
Det började med att jag själv ville göra en rese-bok till en uppkommande resa till Gdansk. Jag tittade runt lite på internet och hittade "art-journaling". Mycket av det jag såg föll mig inte alls i smaken, men dem som gjorde resedagböcker hade ofta en helt annan stil.

Eftersom vi lever i en digital värld är det lätt att alla ens minnen bara hamnar på en hårddisk någonstans. Så den här gången skall jag spara på broschyrer och biljetter, jag skall printa ut foton och ta tillvara på mina minnen. Jag skall nog också teckna en del själv. Den här boarden ger mig inspiration och visar vad man kan få till med lite talang, tålamod och kreativitet.


Bilderna och deras ursprung kan du hitta på min Pinterest-board. Om du gillar, följ mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen