Välkommen till Cocktailpartyt

27 mars 2013

13 Filmer - 2013

Om du som jag är ett aktiv användare av IMDb så vet du säkert att man kan göra en egen Watchlist för att hålla koll på uppkommande premiärer. Det ser i stort sett ut som att 2013 kommer att bli ännu ett bra film-år. Det har gått nästan tre månader av året redan men filmerna jag längtar efter har inte kommit än.

Här är, i kronologisk ordning, 13 filmer att se fram emot:

Oz the Great and Powerful (15 Mars)



The Croods (22 Mars)



Oblivion (April)



Iron Man 3 (24 April)



Star Trek - Intro Darkness (10 Maj)



The Great Gatsby (17 Maj)



Epic (24 Maj)



Man of Steel (26 Juni)



Despicable Me 2 (28 juni)



World War Z (12 Juli)



Kick-Ass 2 (16 Augusti)



The Hunger Games - Catching Fire (20 November)



The Hobbit: The Desolation of Smaug (13 December)



Vilka/vilken film ser du mest fram emot i år?

2 kommentarer:

  1. Iron man 3 och hungerspelen har jag mest sett fram emot. Epic vill jag med se.
    Visste inte att det skulle komma en kick ass 2 förrän jag läste det här, så då kom det ännu en film jag ser fram emot:D

    SvaraRadera
  2. Jag älskade Kick Ass så jag blev själv väldigt glad när jag såg att det skulle komma en uppföljare!

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen