Välkommen till Cocktailpartyt

22 januari 2013

Femhundra

Jag har haft total skrivkramp för att blogga sedan sist för att det här är inte vilket inlägg som helst. Det här är inlägg nummer 500 på denna bloggen. Tänk vad tiden går fort. Den här bloggen har existerat i cirka två år och medans jag i 2011 publicerade 339 inlägg så kom jag bara upp i 157 stycken förra året. Förhoppningsvis så hamnar jag på någonstans mitt emellan i år.

Innan jag startade Down the Rabbit Hole gjorde jag ett tappert försök på att ha en livsstils-blogg, men eftersom jag verken är en shopaholic eller ett vilt dansande partydjur i spandex så var det ingen större succé. Men jag gillade publiceringsformatet, jag gillade att ha en egen röst och att det fanns en plats där jag kunde uttrycka mig om vad jag nu helst önskade.

Många vänner undrar hur jag orkar blogga, det är enkelt, det gör jag inte alltid och då bloggar jag inte. Det skall inte vara något tvång utan glädje. Andra undrar varför jag gör det och "vem som egentligen läser det där". Ja du kritiska röst hos andra, det är en del som läser den här bloggen och jag gör det för att jag tycker att det är kul.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen