Välkommen till Cocktailpartyt

24 maj 2012

Examenstider

Nu är det examenstider på Westerdals! Jag har valt att göra ett ganska så stort projekt med många element som skall fungera ihop. Trots att jag verken är art director eller grafisk designer så har jag dessutom bestämt mig för att göra en grej som är väldigt visuell och jag sitter och macar för allt vad livet är värt. 
För att komma ihåg allt jag skall göra har en av tavlorna i storarummet förvandlats till
en planeringstavla med en post-it för varje dag.
På onsdag kl 15:00 så skall mina redaktionella arbeten och diskussionsunderlag vara inne och sen är jag färdig... eller INTE. Den 7 juni är det lanseringsfest för Anno (där jag är i marknadsföringsgruppen), den 13 juni är det sommarfest där man träffar de nya studenterna för första gången (blev fadderchef igår) och den 15 juni är det prisutdelning för Gullkalven (där jag är ledaren). 

NO REST FOR THE WICKED!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen