Välkommen till Cocktailpartyt

22 oktober 2014

, , ,

Mitt framtida kontor


Som frilansare jobbar jag mycket hemifrån, så när vi flyttade bestämde vi oss för att den nya lägenheten skulle ha ett litet kontor till mig. Vi har nu bott här i 3 månader och även fast rummet har målats och golvets slipats så har den gamla garderoben ännu inte plockats bort (det är där mitt skrivbord skall vara) och rummet har till största del blivit ett förvaringsutrymme. Det är något jag skall ändra på de närmsta veckorna då min nacke håller på att gå sönder av att sitta i soffan och jobba. Jag har en board på Pinterest där jag samlar all möjlig inspiration för hur det till slut skall se ut.






Alla bilder finns på min board Office Dreams på Pinterest.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen